Üzleti kommunikációs technikák blogja

VNDesign

Értékesítés

2016. január 03.

Az utóbbi években nagy igény mutatkozott arra, hogy olyan tréninget is kínáljunk, amely túlmutat a "másszunk be az ablakon is" agresszív értékesítési stíluson, hiszen abból ritkán születik évekre szóló, bizalmon alapuló üzleti kapcsolat. Megbízóinktól tudjuk, hogy nehéz jó értékesítőt találni, mert az a metódus, amely elég 1-3 kisebb volumenű eladáshoz, hosszú távon nem kifizetődő. 

Nagy örömünkre olyan szakember vállalta a felkérésünket, aki fiatal kora ellenére három kontinensen, hét országban, multikulturális üzleti környezetben, marketing és sales területen szerzett tapasztalatot. 2013-ban beválasztották a legjobb négy közé a European Excellence Awards shortlistjén a pénzügyi kommunikáció területén. 


TRÉNINGÜNK:

Professzionális értékesítés a magasabb profitért

"Kizárólag akkor van értelme megszólalni, ha a szavak szebbek lesznek a csendnél."
Arab közmondás

A legeredményesebb értékesítők között elvétve találunk olyan szakembert, aki erőszakos kommunikációt alkalmazna, és talán Ön is megfigyelte, hogy ezeknek az embereknek öröm a társaságban lenni, mert könnyű és finom a személyiségük a rugalmas és támogató habitusukból adódóan.

A titkuk az, hogy képesek az osztatlan figyelemre, amely azt jelenti: „teljes mértékben Veled vagyok, figyelek Rád, mesélj még!” A kommunikációjuk kivétel nélkül arra törekszik, hogy a beszélgetőpartnerüket felemelje, őt és a céljait segítse, ez pedig az egyenes és tisztességes gesztusokon keresztül tud csak megvalósulni.


TRÉNINGÜNKET AZOKNAK AJÁNLJUK, AKIK

  • hosszú távon, gyakori eladásra törekednek.
  • szeretnék tisztán látni, hogyan lehet kihozni a legtöbbet a farmeri és hunteri értékesítésből, és miként tudnak újabb és újabb igényt teremteni a termékeik, szolgáltatásaik iránt.
  • szeretnék megtanulni, hogy az értékesítés során a kritikus helyzeteket miképpen tudnak nem csak a javukra fordítani, de win-win állapotot létrehozni.
  • szeretnék megtanulni, hogyan lehet értékesíteni pusztán azzal, hogy az ember kellemes társaságává válik az üzleti partnerének.
  • hogyan tudnak kiállni magukért erőszakos kommunikáció nélkül.

 

TARTALOM

  • Ön vásárolna saját magától?
  • Az ego nem tud eladni: mintáink, félelmeink és minket védő, de eredményt nem hozó belső dialógusaink.
  • „Mi a lényeg?” Amikor megtanuljuk, hogyan kommunikáljuk az objektív tényeket, onnantól fogva exponenciálisan növekszik a hatékonyságunk és ez az eredményeinken is látszódik.
  • Kockázatértékelés az üzleti kommunikációban: kulisszatitkok a tőzsdéről.
  • Ütőképes ajánlatírás: a számok relatív távolsága.
  • Kifogáskezelés, finoman. Az ügyfélnek nem arra van szüksége, hogy legyőzve érezze magát, hanem arra, hogy azt mondhassa a tárgyalás végén: „ez volt az év legjobb beszélgetése”.
  • Érték-kommunikáció: hogyan tudjuk felemelni a másikat bármilyen helyzetben, legyen az személyes vagy üzleti kapcsolat.
  • Elegáns kezelése annak, ha manipulálni szeretnék Önt. Játszani csak azzal lehet, aki belemegy a játékban, de Önnek még erre sincs szüksége, hogy eredményes kimenetelű megbeszélést folytasson.


A TRÉNING MÓDSZERTANA

Beszélgetés és interaktív játékok.

MÓDSZERTANI ELEMEK

  • Interaktív játékok.
  • Csoportos beszélgetések.
  • Helyzetgyakorlatok

 

IDŐTARTAM ÉS ÁR

A 8 órás tréning ára 108 000 Ft + áfa.

Szabad időpontok februárban:

  • 2016. február 16.
  • 2016. február 17.
  • 2016. február 23.

Amennyiben angol nyelvű kihelyezett tréningre is van igény, kérjük, hogy az info@trening-partner.hu e-mail címen jelezzék felénk. Köszönjük szépen.

Páros és egyéni konzultációra is lehetőséget biztosítunk magyar és angol nyelven.
Árajánlat kérése: info@trening-partner.hu

Igény szerint a  tréninget elvégzők számára gyakorló klubot is biztosítunk.